Alpaka, mano krepšiai… Geoffas Frazeris tiesiog nekantrauja, kada galės sugrįžti į šiaurės vakarus po nuostabios šeimos kelionės į Derį ir Donegalą

Alpaka, mano krepšiai... Geoffas Frazeris tiesiog nekantrauja, kada galės sugrįžti į šiaurės vakarus po nuostabios šeimos kelionės į Derį ir Donegalą

Nepasakyčiau, kad esu plikas, bet jei dėvėčiau vėžliuką, būčiau labiau panašus į ritininį dezodorantą.

Tačiau folikulinis iššūkis manęs niekada netrikdė… tai yra iki tol, kol nesusidūriau akis į akį su Tomu alpaka.

Šis nuostabiai purus švelnumo pluoštas ištirpdys kiekvieno širdį ir, be abejo, turi vieną geriausių mano matytų plaukų.

Nojus prie Derry Girls freskos

Tomas ir jo draugai alpakos pasirodė esąs vienas iš svarbiausių mano paskutinės kelionės į Derį ir Donegalą akcentų – tiek, kad mes jau užsisakėme atsakomąjį vizitą šiai vasarai.

Turiu pripažinti, kad nuo paskutinio mano vizito Deryje praėjo beveik 15 metų, todėl nebuvau tiksliai tikras, ko tikėtis. Kaip paaiškėjo, kelionė su šeima tikrai negalėjo būti geresnė.

Apsistojome nuostabiai centre esančiame 4 žvaigždučių viešbutyje „City Hotel“ (cityhotelderry.com), kuris yra vos kelios minutės pėsčiomis nuo daugelio Derio lankytinų vietų, tokių kaip Gildijos salė, Amatų kaimas ir garsioji Derry Girls freska, esanti šalia Badger’s baro ir restorano. , priešais Foyleside.

Ant Foyle upės kranto įsikūrusiame viešbutyje „City Hotel“ taip pat atsiveria puikūs vaizdai į garsųjį Taikos tiltą, taip pat yra baseinas, kurį labai mėgo mano sūnus Nojus.

Jame yra gyvybinga baro zona, požeminė automobilių stovėjimo aikštelė ir mūsų didžiulis šeimos kambarys.

Vienas geriausių mano sprendimų per dviejų dienų kelionę buvo užsisakyti kelionę su Gleann Doherty (derryguidedtours.com). Jo valandos trukmės kelionė aplink garsiąsias miesto sienas buvo ne tik informatyvi ir verčianti susimąstyti, bet ir puiki.

Garsiosios Derio miesto sienos

Ko šis vyras nežino apie Derį, tikrai neverta žinoti. Būtinai sušuk jį. Jūs nenusivilsite.

Niekada nežinojau, kad airiškas vardas Doire, iš kurio kilo Derry, reiškia „Ąžuolynas“, bet tai tik vienas iš daugelio faktų ir istorijų, kuriuos jis perdavė apie miesto istoriją ir paveldą.

Maistas „Nonnas Wood Fired Pizzas“ Deryje yra puikus

Deryje gausu puikių restoranų, todėl Shipquay gatvėje pasirinkome „Nonnas Wood Fired Pizzas“ (www.nonnas.pizza), nes girdėjome puikių dalykų apie maistą.

Tai viena vieta, kuri neabejotinai atitinka savo reputaciją ir neįsivaizduoju, kad yra daug geresnių pasirinkimų, jei esate išvykoje su šeima.

Tai nėra brangu, o mūsų užsakytos „Diavolo“ ir „Diego“ picos buvo pačios geriausios per daugelį metų.

Jei apsilankysite, taip pat rekomenduoju „mac ‘n“ sūrio kąsnelius – jie man patiko tiesiai į klubus, bet yra to verti.

Boulingas Derry’s Brunswick Moviebowl

Nusprendėme aplankyti Brunswick Movie Bowl Derry’s Pennyburn Industrial Estate ir valandą išbandyti savo jėgas 10 kėglių boulinge. Tai yra šeimos mėgstamiausia vietovė – dėl geros priežasties.

Po boulingo patraukėme į tame pačiame komplekse esantį Bananų nuotykių parką, kuriame mano sūnus pramogavo dar valandą.

Jam tiesiog nepavyko atsigerti spiralinių čiuožyklų, kamuoliukų baseinų, tinklų ir virvių sūpynių.

Čia taip pat reikėtų paminėti personalą. Jie tikrai puikiai bendrauja su vaikais ir man buvo nepaprastai naudingi, kai kvailai palikau telefoną ir supratau tik 30 minučių kelio.

Neturėjome progos pavalgyti Brunsvike ar pažiūrėti filmą, bet centras būtų ideali vieta smagiai praleisti dieną.

Telefoną saugiai grįžę kišenėje, patraukėme į Ballyliffin.

Prisimenu, kai buvau berniukas, mano tėvai nuvežė mane į šį mažą kaimelį šiaurės vakariniame Inishowen pakraštyje vienos dienos išvykai.

Ten mano broliai, sesuo ir aš praleidome valandas žaisdami netoliese esančio Pollan paplūdimio kopose.

Tiesą sakant, tai buvo taip seniai, kad pamiršau, kokia nuostabi ši sritis iš tikrųjų yra.

Ballyliffin yra nuostabaus gamtos grožio vieta, o Ballyliffin TownHouse and Spa (ballyliffintownhouse.ie) yra neabejotinai geriausia vieta norint apžiūrėti apylinkes.

Galėčiau pasakyti, kad kambariai yra nuostabūs, o maisto kokybė yra puiki, tačiau šis viešbutis iš tikrųjų išsiskiria iš minios žmonių, kuriems jis priklauso.

Cathal ir Jackie Doherty bei jų šeima pandemijos metu visiškai atnaujino viešbutį – rūsyje buvo pastatytas nuostabus naujas SPA centras.

Net 10 minučių pabendraudamas su Jackie, gali likti sužavėtas tuo, kaip ji aistringai žiūri į šį nuostabų Donegalo kampelį ir kiekvienam svečiui suteikia geriausią įmanomą patirtį.

Po ilgos žygio dienos netoliese esančiu Urris Loop taku, neįsivaizduoju nieko geriau nei atsipalaiduoti vienoje iš Tess Rose Ocean Spa lauko sūkurinių kubilų.

Poroms taip pat yra jūros dumblių vonios, taip pat atsipalaidavimo vandens vonia, aštuoni procedūrų kambariai ir infraraudonųjų spindulių pirtys.

Mano sūnus myli gyvūnus, todėl jam buvo tikras malonumas apsilankyti Laukinėje Airijoje – unikalioje laukinių gyvūnų prieglaudoje, esančioje Inishowen pusiasalyje.

Vos prieš kelis šimtmečius Airija buvo aprengta stora vidutinio klimato keltų atogrąžų miškų antklode. Dėl naikinimo ir miškų naikinimo šis miškas išnyko, kaip ir kažkada joje gyvenę gyvūnai.

Tačiau šioje mažoje likusio Donegalo miško kišenėje laiko rankos buvo atsuktos atgal.

Centras yra prieglobstis daugeliui gyvūnų, kurie buvo išnaudojami ir skriaudžiami cirkuose, pakelės zoologijos soduose, nelegalioje prekyboje augintiniais ir laboratorijose.

Laukinėje Airijoje (www.wildireland.org) taip pat gyvena daug gyvūnų, kurie buvo persekiojami ir medžiojami iki išnykimo Airijoje, pavyzdžiui, rudieji lokiai, vilkai, lūšys ir šernai.

Uždaryti

Vienas iš laukinių Airijos rudųjų lokių

Vaikams tikrai patiks pasivaikščioti, tačiau centras taip pat stengiasi įkvėpti naują gamtosaugininkų kartą, kad būtų išsaugota mūsų laukinė gamta ir miškai, kuriuos, mano nuomone, verta aplankyti.

Priešpaskutinė stotelė Donegale prieš išvykstant namo mane sutiko akis į akį su mano gauruotuoju priešu Tomu alpaka.

„Wild Alpaca Way“ (wildalpacaway.com) yra šeimai priklausantis verslas, įsikūręs Malin Head mieste. Johnas McGonagle’as, jo žmona Patricia ir trys jų sūnūs Danny, Aidan ir Sean priima lankytojus iš visos Airijos į savo žemę Knockamany Bens.

Vaizdai nuo kalvų, esančių aukštai virš Five Finger Strand, yra tiesiog įspūdingi, tačiau valandos trukmės žygio metu jums bus sunku atitraukti akis nuo vaikščiojančių draugų.

Alpakos yra smalsūs, draugiški ir žingeidūs, puikaus temperamento padarai, todėl puikiai tinka mažiems vaikams vaikščioti.

Patikėkite manimi, tai patirtis, kurios nepamiršite ilgai.

Atsisveikinę su Thomasu ir jo draugais nusprendėme keliauti į Malin Head – labiausiai į šiaurę nutolusį žemyninės Airijos tašką, ir tai buvo verta važiuoti.

Kaip Laukinio Atlanto kelio pradžia (arba pabaiga, priklausomai nuo to, kaip į jį žiūrite), jis turėtų būti įtrauktas į visų Airijos lankytinų vietų sąrašą.

Nenuostabu, kad jis buvo gana purus, bet kitą kartą planuoju pasivaikščioti netoliese esančia pakrante ir pajusti vėją savo nesamais plaukuose.

– Susipažinkite su laukine Airijos puse legendiniuose šiaurės vakaruose, vartais į laukinį Atlanto kelią ir Causeway pakrantės maršrutą. Derinkite kvapą gniaužiančius Donegalo kraštovaizdžius su gyvybingu ir istoriniu Derry žavesiu.

Norėdami gauti daugiau idėjų, įskaitant apsipirkimą, apdovanojimus pelniusius pietus, ekskursijas, muziejus, ekskursijas, nuotykius lauke ir dar daugiau, apsilankykite www.bestofnorthwestireland.com

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.