Notingamšyro aludėje atidaromas devynių duobučių beprotiško golfo aikštynas

Aludės lankytojai gali nusipirkti gėrimų arba pažaisti naują beprotiško golfo aikštyną alaus sode. Naujieji kaimo aludės Brinslyje savininkai tikisi, kad tai bus riaumojanti sėkmė po to, kai jie patys pasirūpins tuo, kas anksčiau buvo Baltasis liūtas.

Oliversas jį pervadino „Liūtu“, 200 000 svarų sterlingų keitė viduje ir išorėje. Manoma, kad tai yra vienintelė užeiga Notingamšyre, kurioje lankytojai gali pasimėgauti „hole in one“. Golfo žaidėjus į gyvūnų tematikos aikštyną sutinka Carlosas, gudrus padavėjo šimpanzės statula su drambliu, babuinu, lokiu koala ir liūtu aplink skyles.

Naktį UV apšvietimas paverčia jį švytinčia tamsoje atrakcija. Šalia aikštyno esantys pikniko stiliaus suolai tėvai gali stebėti žaidžiančius savo vaikus – bet tai ne tik vaikams. Suaugusieji taip pat raginami samdytis klubą žaisti.

Skaityti daugiau: Notingamo parduotuvės savininkas po žmonos mirties uždarys

Šeima už Oliver’s Pub & Kitchen Eastwood mieste – tėtis Gary ir sūnus Kane’as – perėmė aludę Hall Lane mieste, anksčiau šiais metais po trumpo uždarymo. Per 15 savaičių trukusį remontą visas turtas buvo pertvarkytas, išskyrus barą, kuris liko toje pačioje vietoje.

Kane’as sakė: „Niekada neimsime į aludę ir neišnaudosime jos iki galo. Manau, kad ankstesnis savininkas pamilo svetingumą. Jis buvo labai skanus maistui, labai žinomas dėl savo kepsnių. Jis buvo labai gerai valdomas. Sunku sekti minią, bet aš tikiu, kad mes pakankamai patobulinome, kad tai būtų mūsų pačių.

„Ateina daug vietinių ir sako „vau“. Atsiliepimai buvo nuostabūs. Žmonės priblokšti. Jis buvo modernizuotas, šiltesnis ir svetingesnis. Nieko nepalikome.

„Visiškai pakeitėme išplanavimą, nepasikeitė tik baras [although bar top has been kept and re-polished].

Pertvarkymas apima naują patogią vietą su patogiais foteliais ir židiniu toje vietoje, kuri anksčiau buvo aukšti stalai. „Padarėme šiek tiek jaukesnę, todėl galite atsipalaiduoti ir mėgautis“, – sakė Kane’as. Įspūdinga vyno lentyna nuo grindų iki lubų yra skirta atskirti patogią ir perpildymą valgomojo zoną.

Beprotiškas golfas „The Lion by Olivers“.

Į kairę nuo įėjimo yra kabinų eilė su rūdžių spalvos Venecijos tinku ant sienos, kuri prideda šilumos šunims draugiškai zonai. Restorano erdvėje kadaise stovėjo biliardo stalas.

Dabar čia yra šiuolaikiškas laužas, fortepijonas, kuriame skamba vėsi gyva foninė muzika, ir dvigubos durys atsiveria į sodą, kur dalis automobilių stovėjimo aikštelės buvo atnaujinta, kad būtų galima valgyti lauke. „Anksčiau buvo restoranas, bet jis buvo labai griozdiškas su daugybe sienų, todėl jo atsikratėme ir padarėme jį atviresnį, kad jis atrodytų šiuolaikiškas“, – sakė Kane’as.

Lauke taip pat yra baras ir kepsninė, paruošti saulėtiems vasaros šeštadieniams, o šalia mini golfo aikštyno yra nemokamas stalo tenisas, kurio žaidimas kainuoja 3 svarus sterlingų, taip pat 2 GBP užstatas už kamuoliuką ir lazdą. „Galėjau įrengti vaikų žaidimų aikštelę arba pastatyti pašėlusį golfo aikštyną, kuris būtų šiek tiek kitoks ir pritrauktų šeimas į Brinslį, kuris yra svarbus šiam rajonui, o dėl to, kad Eastwood mieste yra užeiga, turėjome pasidaryti patys. kitokie nei mes patys“, – sakė Kane’as, kuriam idėja kilo pradėjus golfo pamokas.

„Pagalvojau, kokią aš žinau užeigą, kurios užpakaliniame sode yra devynių duobučių beprotiško golfo aikštynas, ir aš nesugalvoju tokio, nes žinau, kad mes pirmieji tai padarę Notingame. tai dar daugiau priežasčių tai daryti. Buvo tikrai smagu kurti ir gaminti.

Dabar baras atidaromas anksčiau, nuo 8 val., kad patiektumėte pusryčius iki vidurdienio. Parduotuvės viršuje yra pilna anglų kalba su vegetariškomis ir veganiškomis versijomis bei kitais Benedikto kiaušinių, rūkytos lašišos riestainių, pusryčių burbuolių ir granolos variantais.

Pietums siūlomi lengvi užkandžiai, įskaitant brie bons, aštrius traškius žiedinius kopūstus ir krevečių kokteilį arba sumuštinius su meduje skrudintu kumpiu, ant grotelių keptu halloumi ar žuvies piršteliais. Jei norite ką nors svarbesnio žuvies ir traškučių, laukia fajitas, bangers ir košė.

Nakties meniu siūlomi užkandžiai, mėsainiai ir šiuolaikinis gastronominis maistas su kaimo aludės ypatumais, pavyzdžiui, aukščiausios kokybės vištienos, kepsnių ir inkstų pyragas bei sviestinio moliūgo karis. Kepsnys ir toliau yra meniu su įvairių gabalų pasirinkimu.

Sara Ratcliffe, sūnus Tommy ir jos mama Jane Bartle

Baras nėra susietas su jokia alaus darykla, nors ji glaudžiai bendradarbiauja su „Heineken“ ir parduoda naują mažiau alkoholio turintį, mažiau karčiųjų produktų „Heineken Silver“. Pilama pintos kastinio uolos kabės Harvest Pale ir Elsie Mo arba yra visi įprasti Fosters, Amstel, John Smith’s ir Guinness. Negeriantys alaus gali rinktis iš vyno ir stipriųjų gėrimų, o netrukus kokteiliai bus suplakti ir maišomi.

Kane’as sakė: „Mes turime galimybę ant baro įdėti viską, kas mums patinka, todėl tiesiog matome, ko nori kaimas. Esame šeimos nuosavybė ir nesielgiame su klientais kaip su klientais – jie yra dalis šeima ir tai labai svarbu, jei jie nori, kad kažkas pasikeistų, tada mes turime prisitaikyti.

Kai kurie pirmieji klientai buvo sužavėti naujos išvaizdos. Sara Ratcliffe, kuri buvo su savo vienerių metų sūnumi Tommy, sakė: „Mes visada čia buvome anksčiau ir reikėjo kažko. Manau, kad mes čia būsime visą laiką.“ Jos mama Jane Bartle pridūrė: „Manau, kad tai nuostabu. Man labai patinka lauko erdvė. Esu tikrai sužavėta.“

Carlosas laukia pašėlusio golfo aikštyno pradžioje

Jau penkeri metai, kai Oliverio šeima Eastwood mieste atidarė to paties pavadinimo aludę. Kitas jų tikslas bus paversti buvusį banką Notingemo kelyje 14 lovų boutique viešbučiu, kurį ketinama atidaryti iki Kalėdų.

Rūsio transformacija į džino barą, pavadintą „Dirty Berty’s“, staiga sustojo po to, kai jį užliejo potvynis, o Severnui Trentui prireikė dešimties savaičių, kad sutvarkytų sprogusį vandens vamzdyną per pirmąjį uždarymą. Jie vis dar laukia, kol bus išspręstas draudimo reikalavimas, kad galėtų vėl atidaryti. Kane’as sakė: „Tai buvo labiau emocinga nei bet kas kitas. Turėjome tik porą savaičių būti atviriems. Matant, kad visas sunkus darbas nuplaunamas, buvo visiškai išdarinėtas.“

Jų naujausio verslo pavadinimas negalėjo būti tinkamesnis gyvūnus mylinčiai šeimai. Kane’o brolis yra Reece’as Oliveris, kuris vadovauja liūtų prieglaudai Streley mieste.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.